מכתבי תודה והערכה
הערכה ותודה
במכון השפכים שלנו מדי גובה שונים.
המכשירים פועלים לשביעות רצוננו המלאה.
אייל לוי , איש השרות, לרשותנו בכל שאלה ובכל עת.
אנחנו מעריכים מאד את האדיבות, הזמינות והמקצועיות שלו.
תודה רבה
אריה פורת
מנהל
מט'ש בית שמש
טוביה שלום .
ברצוני לשתף אותך בניסוי שעשיתי .
המפעל : נ ר ספאנטק תעשיות . יצור בד לא ארוג בטכנולוגיות מתקדמות .
תאור : במפעל מותקנים הרבה משני תדר המזהמים את רשת החשמל הכבלים של הכח
,ושל הבקרה והתקשורת , מותקנים בתעלות משותפות,ומפקחות על מערכות המים .
בשנתים האחרונות הופיעו הפרעות וקריאה לא יציבה בעיקר במשדרי הלחץ 4-20mA .
ניסינו בדרכים שונות לנטרל תופעות אלו בדרכים רבות סיכוכים ,הארקות ,פילטרים RF ,
הספקות מתחים ניפרדות ,יועצים , כלום לא עזר .
נזכרתי שבעבר ניתקלתי בתופעה דומה והפיתרון היה החלפת משדר עם בידוד (התנגדות
גבוהה) לגוף טוב יותר .
והגעתי להבנה שדבר אחד לא בדקתי כראוי את איכות משדרי הלחץ שהותקנו ושם יש
תופעות אלו .
לכן אתמול לקחתי מהמחסן שלנו משדרים שונים ובדקתי .
בכל המשדרים הופיעו ההפרעות פרט לאחד מתוצרת LEEG המסופקים ע"י מגטרון
ההתנגדות היתה גבוהה מאוד מעל 100 מגה אום הקריאות היו יציבות מאוד ,
לאומתם במשדרים האחרים ההתנגדות היתה מספר קילו אום והקריאות לא יציבות .
כתבתי זאת על מנת לעזור לכל מי שיש לו בעיה דומה .
חנינה מרדכי
נ ר ספאנטק תעשיות
הנדון: מכתב תודה
טוביה שלום,
אתמול בערב, בסביבות השעה 20:00 בקר אולטרה סוני בבור הביוב המלון איבד את הנתונים וגרם להצפה בבור וכן'.
פנינו טלפונית לאייל, טכנאי השירות שלכם והוא ללא היסוס שמח לעזור. לאחר שהגיע לביתו שלף את נתוני הבור ששמר במחשב לפני שנה וחצי, ובמשך 40 דקות הסביר לי טלפונית כיצד לשחזר את כל הנתונים עד למצב של בדיקת תקינות כל המשאבות.
אני חייב לציין, שאייל עשה זאת בצורה נפלאה ומקצועית, תוך כדי מתן הרגשה של רצון לתת שרות מעל ומעבר למצופה.
אני מודה לאייל מקרב לב על השירות שניתן לי וכן ירבו כמותו.
כמובן, אנו נמשיך להתקין בקרים אילו בכל הבורות בהדרגתיות
תודה,
מאיר חפר – מנהל אחזקה
לכבוד:
מר ט. גרנות
מגטרון אלקטרוניקה ובקרה בע"מ
מאת:
מ. שניר
"רותם-אמפרט-נגב"
הנידון: מדידת טמפ' במנועי-חשמל
טוביה, שלום וברכה.
בסוף חודש October 2006 התחלנו בהתקשרות לרכש מכשיר מדידת טמפ' למנוע נסיעה "Siemens" 600hp
שבמחפר, ייעודו הועתק למנוע ההרמה "Siemens" 1200hp בגלל בעיות בהקמת הפרויקט.
לא היה ברור האם ישנה מדידת טמפ' למנוע ההרמה גם בגלל שהמסך של המחשב המרכזי לא היה תקין, לנו הייתה
בעיה איך לקבל חיבור טורי של "ABB" לחיישני טמפ' מסוג "PT-100" בעוד שברור לך וליעקב שכל יח' "PT-100"
מקבלת מסוף אינדיווידואלי במכשיר ההגנה.
פעלנו בעצתך וחיברנו את מכשיר "MPT-6" שרכשנו מכם לפי הנחיות שלך ושל יעקב, אני גם חיברתי אותו למע'
ההתרעות הכללית במחפר לחלון של מנוע ההרמה, וירא כי טוב.
הסתיימו עבודות ההקמה ועל המסך החדש של "ABB" הופיעה הטמפ' של מנוע ההרמה (לפי חיבור טורי של "ABB") בדיוק
באותו הערך שהופיע על המסך של מכשיר "מגטרון" (עם החיבור שלכם ושל "אושפיז").
דעתי האישית היא שלמנועים כל כך גדולים כמו שקיימים במחפר ראוי היה לתת את ההגנה שאתם נותנים, אני לא יכול
לשנות את התוכנית של "ABB" ונישאר במתכונת שלהם, מה גם ש "ABB" משתמשת בסיגנל המופק מהחיישנים
שלהם להוריד עומס מהמנוע בתלות לעלית הטמפ' בליפופים שבו.
רציתי לעדכן אתכם ולהודות לכל אחד מכם על תרומתו לפרויקט, אני אישית התוודעתי למכשיר מעולה שלכם (שיחובר
חזרה למנוע הנסיעה לפי מתכונת שלכם) ונקווה שניפגש כאן אצלי באתר.
תודה חברים, ולהתראות.
העתק:
א. גולן (ר.א.ג אחזקת מכרות)
י. ליבוביץ' (מנהל בימ"ל "אושפיז")
שוקי אברמוביץ (מנהל מח' הינעים "ABB" Israel)
בכבוד רב.
שניר משה
לכבוד מגטרון אלקטרוניקה ובקרה בע"מ
הנדון: מכתב הערכה על שירותכם
על פי בדיקתנו לסיכום שנת 2010 הנני לציין שחברתכם הינה בין הספקים המובילים מבחינה הערכה לממוצע השירות השנתי בציון 100.
הנני להדגיש כי הציון מורכב מהפרמטרים הבאים:
• עמידה בלוח זמנים.
• איכות המוצר.
• אריזה מתאימה.
• סימון נכון להזמנה ולפריטים לפי דרישת בזן.
• כמות משלוח מתאימה לפי הזמנה.
• צירוף תעודת האיכות לכל מוצר.
אנו רואים בפרמטרים אלה חשיבות מרכזית בתהליך הרכש.
אנו מתקווה כי תמשיכו להיות בין הספקים המוערכים מבחינת השירות לבזן.
בכבוד רב,
בשם בתי זקוק לנפט בע"מ
אלי לוי – מנהל אגף שרשרת האספקה
תודה רבה לאייל ולוי התותח על שרות מעולה (כמו תמיד!!!) שתמיד ברגע האמת מוכיח שיש על מי לסמוך ברגע שצריך תמיכה ושרות.
בזה נמדד איכות של שרות
מזל שיש את אייל
ניר צייזל
משרד הנדסי קיבוץ אייל